Na USS Alabama kwamen we aan in Florida
Een tentstok was gebroken, maar met wat campingmateriaal en creativiteit hebben we het gefixt.
Een alligator vlak bij onze tent.
Cape Canaveral.
We kregen regelmatig bezoek van deze gasten.
Mooie Lamborghini Diablo op de camping.
Cape Canaveral
In 2011 heeft voor het laatst een spaceshuttle gevlogen, voorlopig stuurt de VS geen mensen de ruimte in.
Eén van 's werelds kleinste satelieten. Deze werd aan de spaceshuttle bevestigd.
Gebouw van de NASA. Let op de "garagedeuren", dit zijn de grootste deuren ter wereld. De vlag op het gebouw is de grootste geschildere vlag ter wereld. Toen het gebouw werd gebouwd in de jaren 60, was dit het grootste gebouw ooit.
Met dit wagentje worden raketten vervoerd naar hun platform vervoerd.
De originele apparatuur waarmee de eerste vlucht naar de maan werd gemonitord.
Als afsluiter in Cape Canaveral: een raketlancering.
Miami
Op weg naar Miami.
We gingen een dag mee vissen op de Keys.
Dit is een Sandtile Fish, redelijk zeldzaam en de enige die was gevangen vandaag.
Deze keer hebben we zelf een boot gehuurd, ditmaal op de Everglades.
"Southernmost point", het meest zuidelijkste punt van onze trip en tevens het meest zuidelijke punt van de VS.
En toen waren we weer thuis (helaas).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten