12 juli - De eerste dag
's Ochtends kwamen we aan op Schiphol, we gingen inchecken. Dat lukte bij Sander en Jonny zonder problemen. Michèl moest zich melden bij de balie (zei de automaat). Zij wisten echter niet de oorzaak,dus als nog de boarding card gekregen. Ongeveer tussen 10:30 en 11:00 vlogen we richting Philadelpia. Om 13:00 (lokale tijd) kwamen we daar aan. Na wat eten vlogen we naar New York.
Wilde taxirit richting het hotel.
Onze hotelkamer.
Met de subway richting het hart van Manhattan.
De freedom tower. Bijna 600 meter hoog.
Het 9/11 memorial moment. Precies op de plek waar het WTC stond. We bezochten ook een indrukwekkende gallary met verhalen een brokstukken van de ramp destijds.
Op deze foto, linksonder, zie je twee Magnum 357 revolvers versmolten met beton. Ongelooflijk hoe heet het geweest moet zijn.
Foto's van mensen die zijn omgekomen.
Foto's van mensen die nog steeds worden vermist.
Door de hele gallary staan dozen tissues voor mensen die emotioneel worden.
Het vrijheidsbeeld.
Dikke Caddy.
Dikke Chevy.
...
Om de mannenvakantie compleet te maken: uit eten bij de Hooters.
Jenny.
Times Square.
13 juli - Bezoek aan central park.
Op 13 juli bezochten we central park. Dit is een gigantisch park in Manhattan. Je hebt enkele dagen nodig om alles te zien.
Jaqueline Kennedy Onassis resevoir.
Harlem meer.
Tamme eekhoornen.
Broadway
Coppers.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten